Založ si blog

Vták ohnivák

Tento článok je venovaný Jančimu, lebo stále do mňa dobiedzal nech napíšem recenziu na darček, ktorý som dostala k svojim 25.narodeninám na tento blog. Ja mám celkom rada výzvy a stávky (poväčšine vyhrávam)  a keďže on mi sľúbil, že keď ja napíšem článok o tomto on napíše blog o tom ako mu budem chýbať, keď na rok odídem. Keby ste ho poznali, tak by ste chápali, že vyjadrovanie emócii, nie je jeho silnou stránkou či už slovom alebo písmom, tak hneď ako som mala kúsok času pustila som sa do písania, lebo motivácia bola silná. Nebolo určené ako hlboko do detailov mám zachádzať, čo som využila vo svoj prospech a splnila som základnú podmienku-teda napísať o darčeku a jeho použití.

Narodeniny.

25 to je taký vek, keď od kamarátov dostávate pomerne vtipné darčeky, ale v mnohých prípadoch aj praktické :D. Ja som tiež dostala jeden taký nazvime ho pomocník do domácnosti, alebo ja som mu dala pracovné pomenovanie vták ohnivák Fénix (minule som sa pobavila keď som v telke vzhliadla film Let Fénixa a môj Fénix vtedy nikam neletel). Opíšem ho teda takto: dĺžka asi 10 cm s miernym zakrivením na konci, obvod dajme tomu 5 cm (nemerala som to ), farba fialová, povrch ťažko pomenovateľný,  ale jemný ako zamat,  baterky som nepozerala ešte aké tam idú to asi zistím neskôr :D, diamanty pri koreni, rýchlosť premenlivá podľa potreby a samozrejme vodeodolný :DDD. Hádam už všetkým došlo, že opisujem robertka. Takže mali by sme už úvod, predstavenie a teraz by sa asi trebalo dostať k jeho úžitkovosti, aby bol Janči s týmto článkom úplne spokojný.

Takže tenkrát poprve.

Ak bývate na byte 6 pack, tak je to celkom problém sa k tomu dostať bez toho, aby niekto nepočul bzučanie, ako by sme na byte mali plný úľ včiel. Takže jedno krásne poobedie, keď som prišla z práce o čosi skôr ako inokedy, sa mi podarilo vystihnúť úplne prázdny byt. Dlho som nerozmýšľala, že čo budem robiť, lebo som to vážne chcela vyskúšať po tých Jančiho neustálych otázkach: tak čo ako Rudolf (tak ho volá on) ? Funguje? Dobrý je? Lepší ako naozaj?

No a výsledok? Musím povedať, že zatiaľ nič moc. Asi som mala lepšie predstavy, alebo predsa len človeka kus trúbky nenahradí aj keď bzučí a má diamanty. Chlap je predsa len v tomto zatiaľ nenahraditeľný 😛

 

Takže Janči ja som svoju recenziu dala, teraz je rad na TEBE 😛

Životné sny a ich napĺňanie. ..

15.07.2012

Určite ste všetci zažili pocit, keď niečo strašne ale strašne chcete ale keď sa Vám to nedarí dosiahnuť a ani sa k tomu nijako nepribližujete, aby sa to stalo skutočnosťou, tak už pomaly prestávate veriť, až nakoniec dôjde k zmiereniu sa so situáciu- teda to vzdáte. Presne toto som zažívala posledné roky ohľadom môjho veľkého sna-cesty na Nový Zéland. [...]

O veciach čo sa dejú . .. ..

04.07.2012

Z čírej čistej nudy a precvičovania si pravopisu som sa rozhodla písať. Len tak dávať zo seba slovíčka jedno za druhým a možno tým vytvárať nejaké vety a časom aj súvetia . To precvičovanie pravopisu berme tak i/y , lebo čiarky som dávať nikdy nevedela a ani vedieť nebudem. Aj pri diktátoch som mala stále problémy s interpunkčnými znamienkami. Doteraz nezabudnem [...]

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

3xhaha

Trochu zásadová, sarkastická - zábavná, s nej. nedefinovaným cieľom - ktorého výsledok má byť štastie 2. Ty si tak silno romantický neuvedomelá až sa za teba hanbím :(

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 7562x
Priemerná čítanosť článkov: 2521x

Autor blogu

Kategórie