Založ si blog

Životné sny a ich napĺňanie. ..

 

Určite ste všetci zažili pocit, keď niečo strašne ale strašne chcete ale keď sa Vám to nedarí  dosiahnuť  a ani sa k tomu nijako nepribližujete, aby sa to stalo skutočnosťou, tak už pomaly prestávate veriť, až nakoniec dôjde k zmiereniu sa so situáciu- teda to vzdáte.

Presne toto som zažívala posledné roky ohľadom môjho veľkého sna-cesty na Nový Zéland. Na túto krajinu som sa sústredila už ako malá nevedela som čo tam je ale mali sme doma taký obrovský atlas a Nový Zéland s Austráliou boli tak pomimo-  tak ďaleko.  Vtedy som si zaumienila, že tam raz pôjdem, samozrejme na zoznam  som si napísala ďalších asi 130 miest, ktoré som dovtedy poznala J ale Novému Zélandu som dala topku. The Highest Priority! Počas štúdia cestovného ruchu sme mali mnoho seminárok a prác, kde bolo potrebné čosi vytvoriť (hlavne obkecať 😀 ) a tak keď sme mali rozoberať nejakú krajinu, jej marketingové aktivity a plány alebo aj iné zaujímavosti, tak som si vyberala Nový Zéland. Postupne som sa teda stále viac a viac dostávala do moci tejto úžasnej krajiny, strašne ma očarila aj bez toho aby som tam bola a zase sa mi prinavrátila túžba ju spoznať.

Po výške som mala  jasný cieľ -dostať sa na Nový Zéland a zistiť, či je to ozaj také ako som si to vysnívala, či to bude naozaj moje Modré z neba. Hľadala som teda spôsoby a našla som si program, ktorý to mladým ľuďom umožňuje a hneď som sa tam teda pokúšala dostať-working holiday visas, šanca pre 100 ľudí zo Slovenska sa tam dostať na 1 rok. Žiaľ, neúspešne, pretože  spustenie programu sa neustále posúvalo.  Priebežne som si to teda sledovala ale zase som sa dostávala do stavu, že mi to asi nie je súdené tam ísť. V hlave sa mi už črtala moja nudná budúcnosť a začala som upadať do zimnej depresie, lebo nejak v tom období nevychádzalo nič. A tu, hľa, z ničoho nič mi prišiel email, že prišlo schválenie a podpísanie programu :). Neverila som vlastným očiam, že predsa sa to bude realizovať, ale pre istotu som si nedávala veľké nádeje, keďže stále keď sa na čosi teším tak to dopadne sa to nejak celé zvŕtne a tu som sa potrebovala vtesnať medzi 100 šťastlivcov.

Ale aký by to bol príbeh keby nemal happyend 🙂 ? Po všetkých problémoch s prihláškou, ktoré som absolvovala  a iných klátikoch, čo mi popadali pod kolená som sa tam predsa dostala! Teda ešte som doma ale mám víza som v programe a už mi nič nebráni v ceste. Všetko to úsilie a snaha nevyšli nazmar ! Práve si pozerám letenky a už sa len rozhodujem, ktorý dátum potvrdím a moja nová etapa v živote môže začať. Strašne sa teším, lebo to bude ozaj niečo v čo som už snáď ani v kútiku duše nedúfala.  Tento nový začiatok potrebujem práve teraz viac ako inokedy. Platí, že všetko má svoj čas a myslím, že toto je veľmi dobre načasované. Veď keď nie teraz, tak už kedy na to bude vhodnejšie obdobie?……teraz

 

Vták ohnivák

02.10.2012

Tento článok je venovaný Jančimu, lebo stále do mňa dobiedzal nech napíšem recenziu na darček, ktorý som dostala k svojim 25.narodeninám na tento blog. Ja mám celkom rada výzvy a stávky (poväčšine vyhrávam) a keďže on mi sľúbil, že keď ja napíšem článok o tomto on napíše blog o tom ako mu budem chýbať, keď na rok odídem. Keby ste ho poznali, tak by ste [...]

O veciach čo sa dejú . .. ..

04.07.2012

Z čírej čistej nudy a precvičovania si pravopisu som sa rozhodla písať. Len tak dávať zo seba slovíčka jedno za druhým a možno tým vytvárať nejaké vety a časom aj súvetia . To precvičovanie pravopisu berme tak i/y , lebo čiarky som dávať nikdy nevedela a ani vedieť nebudem. Aj pri diktátoch som mala stále problémy s interpunkčnými znamienkami. Doteraz nezabudnem [...]

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

3xhaha

Trochu zásadová, sarkastická - zábavná, s nej. nedefinovaným cieľom - ktorého výsledok má byť štastie 2. Ty si tak silno romantický neuvedomelá až sa za teba hanbím :(

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 7731x
Priemerná čítanosť článkov: 2577x

Autor blogu

Kategórie