Založ si blog

O veciach čo sa dejú . .. ..

Z čírej čistej nudy a precvičovania si pravopisu som sa rozhodla písať. Len tak dávať zo seba slovíčka jedno za druhým a možno tým vytvárať nejaké vety a časom aj súvetia . To precvičovanie pravopisu berme tak i/y , lebo čiarky som dávať nikdy nevedela a ani vedieť nebudem. Aj pri diktátoch som mala stále problémy s interpunkčnými znamienkami. Doteraz nezabudnem ako som dostala 2 z diktátu kvôli tomu, že som zabudla dať na konci vety bodku! Detskú dušu to vtedy zranilo a poznamenalo 😀 (srandu si robím-som človek čo si potrpí na iróniu).  Spomínam  však aj na opačné prípady J. Stalo sa Vám že ste neboli rozhodnutí či dať jedno alebo druhé tak ste to napísali, doškrtali a zakamuflovali tak, aby sa to dalo vyhovoriť učiteľke, že ste to mysleli práve správne?  Ach, áno, párkrát mi to prešlo a nikdy nezabudnem na ten víťazoslávny úsmev keď som potom kráčala so zošitom k lavici. Tam teda treba hľadať počiatky nevinných klamstiev .

No ale nie o tom som chcela písať, vôbec nie, ale mne tie myšlienky len tak prúdia hlavou a ako tak prichádzajú tak ich rovno hádžem do Wordu. Mimochodom neznášam svoju novú klávesnicu, takú tu čo má aj numerickú časť. Je však výsledkom mojej šikovnosti , keďže po 3,5 roku sa mi podarilo poslať do dôchodku môj milovaný dell a bola som taká nažhavená do kupovania nového, že ma vlastne ani nenapadlo, že by trebalo checknúť akú má klávesnicu. Už len teraz vidím červené more ako som sa netrafila v písmenku a že kokos to bude treba opraviť ručne, že pohľadom sa to nespraví a vlastne samotná korekcia mi zaberie viac času ako písanie. Asi prvotný zámer precvičiť si písanie sa zmení na druhotný a prvotným bude precvičenie si čítania.

Neviem či by som si ten svoj nápad so zverejňovaním môjho vnútorného hlasu nemala radšej rozmyslieť, lebo už teraz to vyznieva mierne chaoticky a z pohľadu psychológov možno aj psychopaticky. Čo už mám jedinečný štýl písania, premostňovania myšlienok a spomínania si v zvláštnom časovom slede. Vyjadrovacie schopnosti balansujú jednoznačne na hranici úžasnosti a trápnosti a vo veľkej miere sa skôr prikláňajú na tú trápnu stranu. Teraz chápem moju učiteľku aké to mala ťažké, keď musela opravovať slohy a už aj rozumiem, že to opravovanie trvalo niekedy mesiace. Myslím že tomu človeku poprípade množnému číslu človeka- ľuďom, ktorí sa dostanú až k posledným vetám môžem zagratulovať, že práve zabili 5 minút  svojho času čítaním ani neviem ako to nazvať, proste čohosi.  Môžte si teda zatlieskať a v budúcnosti  by ste sa mali vyvarovať čítaniu blogu, ktorý začína vetami ,,z čirej čistej nudy,,. Nakoniec si totiž uvedomíte, že práve teraz ste Vy v tom stave čírej čistej nudy a náhodou Vás napadne napísať čosi podobné a potom bude web zahltený podobnými článkami a to sa už potom obávam, že proroctvo o konci sveta v roku 2012 bude naozaj pravdivé :P, alebo ešte čosi horšie prečítam si jeden z Vašich článkov JA a moja premena z kukly na motýľa bude nezvratná .

V podstate píšem úplne od témy, lebo pôvodne som chcela napísať o veciach čo sa mi zvyknú diať, ale zjavne mal byť nadpis iný, nie žeby sa to už nedalo zmeniť, všetko sa dá ale už sa mi popravde nechce. Núti ma to však k záväzku, ktorý musím dať mojím verným čitateľom (určite sa nejakí nájdu a nehanbite sa zato a hrdo to prezentujte, kľudne sa bite do pŕs), že budem nútená napísať minimálne 1 ďalší článok ,, o veciach, čo sa mi dejú,,. Ako nie že by sa mi dialo nejak veľa vecí a už vôbec netvrdím, že by  boli aj zaujímavé, ale kým sa dostanem naozaj odveci k veci, tak sa aj zžijem so svojou klávesnicou J a to si teda určím za svoj cieľ a zároveň výhovorku k písaniu. Teraz mi vlastne napadlo, že podobným štýlom som písala aj svoju diplomovku a tam som sa pri zhruba 80 stranách k veci ani nedostala 😀 .

Aleeeeeeeeee úžasný nápad som teraz dostala pomenujem svoj štýl –  HIMYM, v ďalšom článku vysvetlím J . Vlastne možno nie v ďalšom ale v ďalšom ďalšom, podľa toho ako ma prúd myšlienok opäť zavedie J

Vták ohnivák

02.10.2012

Tento článok je venovaný Jančimu, lebo stále do mňa dobiedzal nech napíšem recenziu na darček, ktorý som dostala k svojim 25.narodeninám na tento blog. Ja mám celkom rada výzvy a stávky (poväčšine vyhrávam) a keďže on mi sľúbil, že keď ja napíšem článok o tomto on napíše blog o tom ako mu budem chýbať, keď na rok odídem. Keby ste ho poznali, tak by ste [...]

Životné sny a ich napĺňanie. ..

15.07.2012

Určite ste všetci zažili pocit, keď niečo strašne ale strašne chcete ale keď sa Vám to nedarí dosiahnuť a ani sa k tomu nijako nepribližujete, aby sa to stalo skutočnosťou, tak už pomaly prestávate veriť, až nakoniec dôjde k zmiereniu sa so situáciu- teda to vzdáte. Presne toto som zažívala posledné roky ohľadom môjho veľkého sna-cesty na Nový Zéland. [...]

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

3xhaha

Trochu zásadová, sarkastická - zábavná, s nej. nedefinovaným cieľom - ktorého výsledok má byť štastie 2. Ty si tak silno romantický neuvedomelá až sa za teba hanbím :(

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 7716x
Priemerná čítanosť článkov: 2572x

Autor blogu

Kategórie